شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
گفتم به عشق تو اسیرم
**
گفتم به عشق تو اسیرم
گفتم برات دارم می میرم-
گفتم که پیرم و عاشق پیرم
گفتم به عشق پیری اسیرم
**
اما تو من باور نکردی
جون دادن من باور نکردی
رفتی و به من نگاه نکردی
جون دادن من نگاه نکردی
**
گفتم بیا که یارمنو شو.
گفتم بیا قرار من شو
گفتم برای تو می میرم
گفتم به مهر تو اسیرم
**
حال که فنا شدم میایی
من که بر ملا شدم میایی
حال که خاک شدم میایی
حال که تباه شدم میایی
**
گفتم غلام تو منم من
خاک پا یه نازتو منم من
گفتم برات می میرم من
که ناز کش ناز تو منم من
**
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم : اشعار سپید
نام ترانه: گفتم به عشق تو اسیرم
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/5/16-بداهه- ناتمام- تقدیمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است