دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
لالایی :
من دیگر باکره نخواهم ماند
من دیگر توان رویا را ندارم
بگذار تا رایحه حلوایم
بر نخاسته
کامی از
لبهای پر طپشت بگیرم
چیزی دیگر به چاپ
اطلاعیه مرگم
نمانده است .
خمیره کارت ترحیمم
در راه پاپیروس
تاول زده است .
مرکّب من گر چه در
پوسته های انار است
ولی
حروف و واژه های من
در دستان حروفچین
سرب داغ است .
بگذار باکره نمیرم
بگذار جایی برای
لالایی داشته باشم
بگذار
تمشک را مزه مزه کنم
به خدا من بی گناهم
به خدا من جوانم !!
گر چه گیسوانم روشن است
گر چه محاسنم
سپید و برفی است .
مرا دریاب
تا بار دیگر
صدای شکستن
این طلسم را بشنوم
بگذار تا بار دیگر به زندگی رو کنم
بگذار تا یکبار دیگر
به مرفین نه بگویم
باقر رمزی باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.