جمعه ۲ آذر
یک استکان عشق شعری از سعید علی زاده
از دفتر آغاز راه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۵۷ شماره ثبت ۴۹۱۱۲
بازدید : ۵۸۰ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب سعید علی زاده
|
هر روزِ من با فکرِ تو چیزِ عجیبی می شود
دنیای من هر لحظه لبریزِ عجیبی می شود
فکرِ دوتایی هم قدم ، در زیر باران خیسِ خیس
پاییز من هم با تو پاییز عجیبی می شود
در کافه پشت میز ... من با تو ، تو با من ... قهوه یا
یک استکانِ عشق ... عجب میز عجیبی می شود
دکتر چو بد حالم مرا یک قرص از آغوش تو
در نسخه بنویسد ... چه تجویز عجیبی می شود
یا اینکه گوید کن تو پرهیز از جدایی و بمان
با یار زیبایت ... چه پرهیز عجیبی می شود
اما چو می آیم به خود یکباره دنیا پیش من
ویرانه ی تلخِ غم انگیزِ عجیبی می شود
سعید علی زاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.