جمعه ۲ آذر
مهرت شعری از آرزو محمدزاده
از دفتر عاشقانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۱۳ شماره ثبت ۴۹۰۸۴
بازدید : ۴۷۳ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب آرزو محمدزاده
|
ای که مهرت، روشنی بخش همه شب های من
ای که آغوشت، همه آرامش تب های من
ارزو محمدزاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانو
یک بیت شعر آهنگین بود وسپیدنبود
کاش ادامه می دادین!