**
موج گیسوی یه تو دلم را برده
قایق دلم به موجهای تو خو کرده
هوس سینه یه دریایه دل تو کرده
هوس سفر به دریایه دل تو کرده
**
مرغ دلم به دست تو خو کرده
مرغ دلم به کوی تو روکرده
مرغ دلم هوای کوی توکرده
مرغ دل به مهر تو خو کرده
**
بردی دلم رو – تو بانگاهت
بردی دلم رو با چشم ماهت
بردی دلم رو با ناز چشمات
بردی دلم رو با گرم دستات
**
حالا اسیرم در دست توام
من اسیر و دربند تو ام
بگو بمیر- می میرم
شاید آروم بگیرم
**
منو نرو ن تو از خودت
تو از کوی مهر خودت
تو از بام عشق خودت
تو از جام چشم خودت
**
که دل به تو خو کرده است
که دل به تو روکرده است
که دل به تو دل بسته است
که دل به تو دل دلده است
**
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: موج گیسوی یه تو دلم را برده
بایادی از شعر / فرکانس / اثر جناب حمید رضا کشیتی و تقدیم به ایشان
توضیحات: سرایش95/5/7- بداهه- مشاعره- تقدیمی- ه و یه بدل از کسره برای راحتر خواندن ترانه
ترانه زیبایی است