جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
درودها
🌿💐🍀🌷🌹🌸☘
شبی با یادِ تو رفتم به خواب آهسته آهسته
که دیدم خویش را در یک سراب آهسته اهسته
تو را چون سایه ای دیدم کنارِ جوی پر آبی
که می لرزید عکست روی آب آهسته آهسته
به نرمی بود گیسویت به دستِ باد چون موجی
به روی شانه ات در پیچ و تاب آهسته آهسته
به چشمت چون نظر کردم خراب آلوده ای دیدم
که گویی می چکید از آن شراب آهسته اهسته
چو دیدم خالِ بالای لب و چالِ زنخدانت
شدم از حالتِ آنها خراب آهسته آهسته
لبِ نوشِ تو را بوسیدم و از عشق پرسیدم
به یک گل بوسه ام دادی جواب آهسته آهسته
به نرمی تا در آغوشم خزیدی همچو آهویی
به جانم ریختی شورِ شباب آهسته آهسته
در این حالاتِ خوش بودم که بلبل کرد بیدارم
به گلبانگِ سحرگاهی ز خواب آهسته آهسته
#سلیمانی_مقدم_تنها 02-05-1395
🌻🌿🌻🌿🌻
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.