جمعه ۲ آذر
نظاره می کنم شعری از نیما آسمند
از دفتر فریاد سکوت نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ۲۲:۲۴ شماره ثبت ۴۸۸۱۲
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب نیما آسمند
|
به نام او که اوست
نشسته ام
و کنجکاو درون خویش را نظاره میکنم
نظاره می کنم که در عبث به انتهای خویش رسیده ام
نظاره می کنم چه بی دلیل غرق انتظارهای بیهوده گشته ام
تو را میان خنده های واهی ام نظاره میکنم
غریو...
در سکوت خسته ام شکسته ام
شکستگی خویش را میان ظلمتت نظاره می کنم
گرچه تصویر تو میان آیینه درون من زیباست
به خلقتی که پشت کرد بر این زلال آب نظاره میکنم
نظاره میکنم تو را...که درجفا مرا به انتهای خویش رسانده ای
حال تو را درون مرگ باورت نظاره می کنم
نترس که لعن من تو را به بدرقه ز من جدا کند
کنون که رفته ای
تو را میان سجده نماز های شبانه ام ،
تو را میان هر سعادتی برای تو نظاره میکنم
نیما آسمند. ۱۳۹۵/۴/۳۰. ۲۲:۱۳
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.