يکشنبه ۴ آذر
میسوزم چو خورشید شعری از منصور دادمند
از دفتر سپیدار نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ ۱۴:۴۷ شماره ثبت ۴۸۸۰۱
بازدید : ۷۵۹ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
می نشینم با اشکهای خاموش
در دل تنهای شب
تا بر نگاهم خیزد ماه دل آرام
تا کند مرا نوازش
با نور لطیف و زیباش
تا شود مرهم دردم
درروز پر جنگ و پیکار
می سوزم ز خوشید
چو خورشید
لحظه لحظه چون شمع
نه سایه ایست به پناه
نه همدردی زیبا
میسوزم به عشق
که میکند بر من چنین بیداد
میسوزم چون خورشید
تا شوم خورشید
تا بپاشم نور حیات
تا شوم چون یک درخت کهنسال
بی مثال به مهرو جود و بخشش
خوشرنگ چو پروانه زیبا و بی مثال
نه رنگی به ریا
نه به کبر و طمع دنیا
تا شوم هیزمی به سوختن
به گرمی بخش جان در سرمای روزگار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
سروده غمگین و زیبایی را هدیه آوردید
شاد باشید