سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
درود بانوی عزیزم
شعرزیبایی بود
ولی نه به قوت برخی ازاشعارقبلیتون
کلمه ی عشق چندین بارتکرارشده واززیبایی شعر کاسته
کلمه ی بوهم دریک جمله دوبارتکرارشده بود
جمله ی پایانی هم تکراری بود وقتی می گین ببارتادر اغوشت بوی عشق بگیرم دیگه جمله پایانی اضافیه
یه بارگفتین درابتدای شعر که
بر من ببار
ببار
تا تَنم در آغوشت
بوی خاک باران خورده بگیرد
وبازدرپایان هم باکمی تغییر همین مفهوم روتکرارکردین
بر من ببار
تا از پیکرم ، بوی عشق برخیزد...
که زیادجالب نبود چون
مفهوم تازه ای نداشت وتکراربود فقط
کمی به ویرایش احتیاج داره
من با اجازه تون اینجوری ویرایشش کردم
والبته این فقط یه نظره
مگر نه اینکه
خاک باران خورده
بوی عشق می دهد !
پس ببار
بر من
تادر آغوشت
معطر شوم !
ای آسمانی ترین معشوق !
اینجوری کمی کمی درپرده ترشد وجمع وجورتر به نظرم
البته جسارتم روامیدوارم ببخشید خواهرخوبم
مانا باشی نازنین