جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر علیرضا کاشی پور محمدی
آخرین اشعار ناب علیرضا کاشی پور محمدی
|
پچ پچ ِ پیچک ِ پیر
با بلند ِ دیوار
فاش ِ یک راز ِ بزرگ است که بر می دارد
پرده از صورت ِ کار :
می توان روئیدن
سبز و تَر بالیدن
در کنار ِ هر چه
سرد و سخت و ساکت
هر چه در ما دارد
جلوه ای از مردار .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
زیبا وعمیق بود