پنجشنبه ۸ آذر
و باز هم، فیش!! شعری از محمد علی سلیمانی مقدم
از دفتر طنز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ ۰۰:۱۱ شماره ثبت ۴۸۵۳۶
بازدید : ۶۴۹ | نظرات : ۵۶
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
می شنو هان ای پسر پیغامِ فیش
از خبرهای پر از ابهامِ فیش
دیده ای این روزها در هر طرف
می شود صحبت از این ارقامِ فیش؟
مثلِ شعرِ «وزن در رفته» چنین
اسمِ او در رفت و شد بد، نامِ فیش
فاسدی البته با نامِ مدیر!
مثلِ ماری می خزد بر بامِ فیش
می خورد خونِ من و ما و شما
با همان دندانِ خون آشامِ فیش
عاقبت افتاده امّا چون مگس
با رفیقانِ خودش، در دامِ فیش
تا ابد گشتند نزدِ مردمان
جملگی شرمنده ی اعلامِ فیش
باید این ها را عقوبت کرد تا
کس نگردد باز، استخدامِ فیش
چون فقط با سیره و عدلِ علی (ع)
جانِ من، نیکو شود، فرجامِ فیش
#سلیمانی_مقدم_تنها 19-04-1395
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.