دوشنبه ۵ آذر
نگاه شعری از ریحانه منصوربخت
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ ۰۹:۵۵ شماره ثبت ۴۸۳۶۴
بازدید : ۶۲۴ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر ریحانه منصوربخت
آخرین اشعار ناب ریحانه منصوربخت
|
غرورت را دوست دارم
وقتی
بی هیچ حرفی
فقط نگاه می کنی...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه وزیباست
آفریننننن بانوی عزیزم