يکشنبه ۲۷ آبان
ظهور شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر انتظار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ ۱۹:۳۰ شماره ثبت ۴۸۳۴۸
بازدید : ۹۷۵ | نظرات : ۶۰
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
ای آنکه بیتو جان جهان پیر می شود
در سیل اشک،هر مژه پاگیر می شود
از آتش نهفته در این ناله های داغ
بهمن درون سینه ی ما ، تیر می شود
بیش از هزار سال گذشت و نگاه ما
از انتظار و گریه ، مگر سیر می شود ؟
بیتو چه دلخوشی که دراینفصل نابکار
باران و برف پاک ، اگر قیر می شود
در بلبشوی داغ جهان ، در نبود تو
حالا شغال و گرگ زبون شیر می شود
آتش پرانده کوه ریا ، سوی باغ ما
خاموش از ظهور تو ، تزویر می شود
آنان که ساختند ز نام تو ، نردبان
چنگال تیزشان همه زنجیر می شود
می خواهی از اله ، تو تعجیل در فرج
از کار و فکر ماست ، اگر دیر می شود
درهمشکسته شهرشبوجان فدای آن
روزی با حلول تو ، تعمیر می شود
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حالا شغال و گرگ زبون شیر می شود
آتش پرانده کوه ریا ، سوی باغ ما
خاموش از ظهور تو ، تزویر می شود
آنان که ساختند ز نام تو ، نردبان
چنگال تیزشان همه زنجیر می شود
عالی بود
یامهدی ادرکنی