يکشنبه ۴ آذر
وقتی به تو فکر میکنم شعری از مهران زند
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ۱۲:۱۰ شماره ثبت ۴۸۱۸۵
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب مهران زند
|
وقتی به تو فکر میکنم،
تمامِ جنگ های جهان آتش بس میدهند،
تمامِ گلوله ها،گُل میشوند،
به جای خون های ریخته شده چشمه میجوشد؛
وقتی به تو فکر میکنم،
کویرِ ارومیه را آب میبرد،
درخت ها در فصلِ سرما شکوفه میدهند،
تمامِ گُل ها دل از بوته ی خار میکنند؛
وقتی به تو فکر میکنم،
نسیمِ صلح در جهان می وزد،
انسان ها بدی را از یاد میبرند،
خوبی ها دنیایمان را در آغوش میکشند؛
وقتی به تو فکر میکنم،
همه چیز خوب است،
پس بگذار به فکرت باشم،
شاید حداقل اینگونه همه چیز خوب باشد...//
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.