سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    یا خدا و یا پیامبر یا علی

    شعری از

    علی پورحبیبی

    از دفتر نوای دلتنگی نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ تير ۱۳۹۵ ۱۷:۵۷ شماره ثبت ۴۸۱۳۳
      بازدید : ۳۸۲   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر علی پورحبیبی
    آخرین اشعار ناب علی پورحبیبی

    یا علــی ای حیدر خیبر گشا
    یا علــی ای مظهر مهر و وفا
    یا علــی ای صفدر کـــرار ما
    یا علــی ای تیغ تو دین رابقا
    یا علــی ای لرزه بر قوم جفا
    یا علــی ای عاشق راه خدا
    یا علــی ای بر یتیمان اولیا
    یا علــی ای عدل تو عالم نما
    //////////////////////////////
    یا حسین ای مکتب راه وفا
    یاحسین ای زادِه ام النسا
    یا حسین ای کشته  راه خدا
    یا حسین ای ناجی روز جزا
    یا حسین ای تشنه کرب و بلا
    یا حسین ای درد مظلومان دوا
    یا حسین ای ضامن شیر بلا
    یا حسین ای درد تو دل را نوا
    //////////
    یا خدا و یا پیامبر یا علی مرتضا
    حبیبی بهمن 91
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ۱۰:۲۹
    یاعلی خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    ماجورباشید ان شاالله خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    یونسی یونس
    شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴
    عرض ادب و احترام
    ایینی
    زیبا ..................زیباست
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    شنبه ۵ تير ۱۳۹۵ ۱۷:۰۷
    درود بر شما خندانک خندانک
    زهرا حسین زاده
    يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ۱۴:۳۴
    سلام بر شما
    بسیار عالی
    طاعات و عزاداریتون قبول
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    علی پورحبیبی
    يکشنبه ۶ تير ۱۳۹۵ ۱۸:۴۳
    سلام و ممنون از حضور بی منتتان

    طاعات و عزاداری شما هم قبول درگاه حق

    ممنونم از بینش زیبا ی شما بزرگوار خندانک خندانک خندانک

    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0