جمعه ۲ آذر
عدالت شعری از خه بات
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۲۰ شماره ثبت ۴۸۰۹۷
بازدید : ۵۸۱ | نظرات : ۲۰
|
|
را
از تمام
فرهنگنامه ها جمع کنید !
ب
جایش
هویج بکارید!
تا
هیچ خرگوشی
هویج ندیده از دنیا نرود!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.