جمعه ۲ آذر
حافظ بیا شعری از جلال پورسلیمانی
از دفتر فراسویِ خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۴۷۷۲۰
بازدید : ۶۸۷ | نظرات : ۴۲
|
دفاتر شعر جلال پورسلیمانی
آخرین اشعار ناب جلال پورسلیمانی
|
حافظ بیا که مرغ چمن خسته شد ز یار
گل عهد خود شکست چه رسمیست روزگار
بلبل ز ناله خسته شد و گل به خواب رفت
گویی نسیم نیم نفس رفت از این دیار
.
شاید غزال چشم درشت مغان سبز
دلگیر حرف چشمه شد و طعنهء بهار
آن ترک دلربا که ز حسنش نگاشتی
از یار دل برید و شکست عهد ماندگار
شیراز سرزمین گل و بلبل و نسیم
از دور دود و آهن و برج است آشِکار
حافظ بیا که خادم کویت غزل نوشت
شعر جلال حاصلی از لطف کردگار
۱۶شریور۹۴جلال پورسلیمانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.