شنبه ۳ آذر
همه کس شعری از رضا حیدری نیا
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۰ ۰۹:۲۸ شماره ثبت ۴۷۷۲
بازدید : ۹۸۱ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب رضا حیدری نیا
|
دست بردار از این یک تنه جای همه کس دست بردار از این سجده به پای همه کس
دست بردار از این خدعه و نیرنگ و ریا دست بردار از این خویش فدای همه کس
پرده بردار و ببین نقش گمان در پس ِ خویش صوت خود را بشنو پشت صدای همه کس
خون دل نوش کن و گوشه ی میخانه بجوی نقش پر رنگ دل خویش جدای همه کس
خلق معنا کن و خود جوی خدای دل خویش وانه این بت که شده باز خدای همه کس
عادت از خویش جدا ساز و پی ِ معنی شو عدم خویش بجو ی و نه فنای همه کس
راه خود گیر و مجو زین همه گمراه نشان خود ببین چون شده ای گیج به رای همه کس
چه غنی گشته ام از دولت خوش یمن رضا این غنای دل ما نیست غنای همه کس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.