شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: منم پروانه ات ای شمع
با یادی از شعر / پیله باز/ اثر بانو جملیه عجم ( بانوی واژه ها)
**
منم پروانه ات ای شمع
من دیوانه ات ای شمع
بسوزان منو از ریشه
که من آماده ام ای شمع
**
که من دیوانه ام بی تو
که من غم خانه ام بی تو
که من یک پیله ام بی تو
که من ویرانه ام بی تو
**
آمده ام تا که بسوزم همی
آماده ام تا که بسوزم همی
من در کنار تو بسوزم همی
من درکنار تو بیا سایم دمی
**
مشتاق ه سوختنم- مشتاق
مشتاق ه ماندنم- مشتاق
بسوازانی – منم مشتاق
بمیرانی – منم- مشتاق
**
آمده ام تا که نجاتم دهی
آمده ام تا که حیاتم دهی
آمده ام تا که بقایم دهی
بسوزانی باز حیاتم دهی
**
سوخته ام- سوخته ام سوخته
عشق تو ما را چنین سوخته
سوخته ام – سوخته ام – سوخته
آتش عشق تو مرا سوخته
**
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/3/20- بداهه- ناتمام- مشاعره- تقدیمی- ه و یه بدل از کسره برای راحتر خواندن ترانه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.