دوشنبه ۵ آذر
70000 سال.... شعری از حامد محمدی
از دفتر آییژ«سپید» نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۲۱ شماره ثبت ۴۷۶۲۵
بازدید : ۶۸۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب حامد محمدی
|
☄تعبير خواب هاي من را ،
☄فقط "يوسف" ميداند...
☄يا "٧٠ سال "
☄چشم انتظارت خواهم ماند ،
☄يا "٧٠٠٠ سال"ديگر،
☄حادثه اي مثل تو رخ نخواهد داد...
حامد_محمدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالی بود
کوتاه ودلبرانه