جمعه ۲ آذر
حال دلم... شعری از حامد محمدی
از دفتر نیالا«قطعه» نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۱۴ شماره ثبت ۴۷۵۵۷
بازدید : ۶۳۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب حامد محمدی
|
چه کنم حال دلم را..؟تو بگو
چه کنم باتو و این تنهایی ؟
سهم من از تو فقط اینها شد-
بی کسی،دربه دری،شیدایی
حامد_محمدی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.