پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« 1 »
کلماتم بویِ خون می دهد
حتی این سلامِ ساده
هیچ رستگاری با من نیست
اسیرم نباش
که زنجیر در زنجیر
زخم آورده ام از بهشت زیر پایم !
« 2 »
از آن ترسم
که دل آزردگیم
دل خسته ات کند ...
و من باز تنها بمانم بر سینه ی هامون
تکیده تر
و شکسته تر
از آن روی که بودم
|
|