جمعه ۲۵ آبان
کوه هم به کوه میرسد! شعری از امیرحسین عموحسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ۲۳:۲۰ شماره ثبت ۴۷۵۲۹
بازدید : ۲۸۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر امیرحسین عموحسینی
آخرین اشعار ناب امیرحسین عموحسینی
|
افتاد مسیر ما دو کوه به یکجا و یک زمان !
جانم مگر که کوه میرسد به کوه در جهان ؟ !
گفتم سلام . . . سری کج نمودی و
گفتی شما و دادم از خاطراتمان نشان . . .
حق میدهم به تو که نشناخته ای مرا
این رخ دگر فرسوده و جان گشته ناتوان . . .
حالم که بد نبود قبلِ احوال پُرسیَت !
گفتی چگونه ای و دهان مزه کرد طعم جان . . .
دیدم عجیب با رقیب خو گرفته ای
هم صحبتش شده ای و گشته ای پی اش روان . . .
وای از رقیب که خنده اش میزند هنوز
زخمی به جانِ دل و کارد بر استخوان . . .
هر لحظه بعد تو داد زندگی از زهر ، شربتم
هر بار که شربتی ز مِی زدی ، فاتحه ای بخوان . . . !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.