سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
سوی آتش نخرامید و چو اسپند نشد
هزاران دروددددد
ه که این فعلِ حرام است و گناهیست بزرگ!
هیچکس منکر این زهرِ پراز قند نشد
سخن اینست که ما، قاتل عشقیم ولی
جرممان محرز و حکم،محبس و پابند، نشد!!
عالیییییییییییییی
ما شکستیم دل غمزده ای را و دریغ
نوبت محکمه ی عدل خداوند نشد
ای خوش آن دل که ره وادی ایمن طی کرد
و به زنجیر سر زلف کسی بند نشد
اینم که عالی تررررررر
همیشه محکم وزیبا قلم می زنید
احسنتتتتتتتتتتتتت
همه ی ابیاتش ناب وزیبا بودند و
انتخاب مشکل
مانا باشی استادبزرگوارم