جمعه ۲۵ آبان
روزهای نبودنت شعری از امیرحسین عموحسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۴۳ شماره ثبت ۴۷۳۰۱
بازدید : ۳۳۴ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر امیرحسین عموحسینی
آخرین اشعار ناب امیرحسین عموحسینی
|
...
گرفته دلم به رسم هر روز عاشق ها
تنم رهاست مثل قایقی به طوفان ها
صِدام را کسی نمیشنود،مگر خالیست؟!
زمینِ به این فراخی ، از انسان ها !
رسید جان و لبم در فراق رخت به وصال
عجب ز کار این روزگار و دوران ها
دوباره پلک دلم میپرد،نشانه ی چیست؟!
...نباش منتظر!...خبری نیست ز مهمان ها
به سخت ترین شیوه ی شکنجه میکنم عادت
جوانی و غربت و تنهاییو...شیطان ها!
و چنگ میزند به نقش و نگار دلم این بغض
بلند میشود آه ز قالیهای کرمان ها
منم که خسته از این روزگار تکراری
شبیه مادربزرگ از آبها و گلدان ها
نوشته شعر های دلم سعدی، ز سالها پیش
گله دارم که کم نوشته است ، دیوان ها
دریغ که رفتی و جانم هوای رفتن کرد
و ریخت از هوای ابری چشمهام، باران ها...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.