جمعه ۲ آذر
لارستان شعری از جلال پورسلیمانی
از دفتر فراسویِ خیال نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ۰۰:۰۸ شماره ثبت ۴۷۱۹۸
بازدید : ۳۵۴ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر جلال پورسلیمانی
آخرین اشعار ناب جلال پورسلیمانی
|
خانه زادِ کَرمِ مردم لارستانم
سالیانیست سَرِ سفرَیِشان مهمانم
نیمی از عمر مرا پیشه در این شهر گذشت
من نمک گیر مرام و کرم ایشانم
قسمی نیست ولی اینهمه تأکید رواست
عاقل اندیشه کند در سخنم میدانم
برکه ها ساخته در آخرِ بی نام و نشان
من از این بخشش و افتادگیَش حیرانم
مسجدی ساخته با گنبدی از گوهر ناب
هردو گلدستهء آن راهبرِ ایمانم
مسجد و مدرسه و برکه و خیرات و نذور
از خداوند جهان عذّتِشان خواهانم
جای جایِ وطنم لطف خدا هست ولی
تا نفس هست در این شهر خدا میمانم
پنجم اردیبهشت نودوپنج:جلال پورسلیمانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.