سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر لیلا باباخانی (سما الغزل )
آخرین اشعار ناب لیلا باباخانی (سما الغزل )
|
دوباره دیر رسیدم ،گلی به من نرسید
از آشیانه ی دل عطر ناب عشق پرید
هوای پر زدن افتاد باز در دل من
شکست بال وپرم، بی تو رنگ ماه ندید
تمام سهم دلم را کلاغ ها بردند
نصیب من شده از باغ، خار های پلید
ببین چگونه علف های سرد فاصله باز
گرفته دور وبرم را ، برام پیله تنید
تبر به ریشه ی این عشق می زنی به خدا
بیا که خشک شد این شاخه های ترد امید
تمام درد دلم را -تونیستی که ببینی-
بیا ببین در و دیوارهای خانه شنید!
چه قدر سنگ صبوری به سینه ام بزنم
بیا که طاقت من رفت و بند صبر برید
چه قدر کوه بمانم برای خاطر تو
چه قدر بشنوم از این و آن شکسته شدید
لیلا باباخانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.