يکشنبه ۴ آذر
زلالی تقدیم به خدا(زلال عروضی قافیه دار) شعری از احمدی زاده(ملحق)
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ ۱۲:۱۳ شماره ثبت ۴۷۱۴
بازدید : ۷۷۶ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
(زلال عروضی قافیه دار)
خـوشـا از تـو زلالی
به بـوی واژه ی یـاس و اقـاقــی
خـوشا آنـانـکه همـراه تـوأنـد ای مهــربانم!
درین مدسه ی عشق و معانی
به ملحق ده نشانی!
21/8/2011 لندن -انگلستان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.