يکشنبه ۲۷ آبان
نسیه ممنوع شعری از علی میرزایی( هیچکاک)
از دفتر سرگیجه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳ شماره ثبت ۴۷۰۵۹
بازدید : ۵۶۰۶ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر علی میرزایی( هیچکاک)
آخرین اشعار ناب علی میرزایی( هیچکاک)
|
نسیه ممنوع حتی به شما دوست عزیز
شمایی که سفره ات پر از خالیست
و جیبهایت پر از انگشت
شمایی که فرزندت ساندویچ هوا میبلعد
و میچشد طعم هیچ را با تمام وجود
شمایی که میمیری روزی هزاران بار
و زنده ای از زور بی کفنی
نسیه ممنوع حتی به شما دوست عزیز
که لم داده ای زیر خط فقر
و له شده ای زیر بار تورم
توقف بیجا مانع کسب است
من کورنگی دارم و نمیبینم رنگ زردت را
من فقط رنگ سبز اسکناس را میبینم
من نمیشنوم فریاد بیصدایت را
و سکوت سرشار از نیازت را
من فقط صدای جیرینگ جیرینگ سکه را میشنوم
با من سخن از نقد بگو
از سرمایه،از پول،از چرک کف دست!
من عاقبت نقد فروشی ام....
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
من فقط رنگ سبز اسکناس را میبینم
من نمیشنوم فریاد بیصدایت را
و سکوت سرشار از نیازت را
من فقط صدای جیرینگ جیرینگ سکه را میشنوم
درود دددددددد
بسیارررررررزیبا وتاثیرگذاربود
احسنت