جمعه ۲ آذر
تردید نکن شعری از کفایت تاجمیری(نجوا)
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۵۵ شماره ثبت ۴۶۸۵۸
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر کفایت تاجمیری(نجوا)
آخرین اشعار ناب کفایت تاجمیری(نجوا)
|
دوری میکنی از منو باخاطراتم دلخوشی
قلبمو میشکنی اما عشق منو نمی کشی
بهار قلبمو دیگه با این دوری خزان نکن
من از تو دست نمیکشم باز منو امتحان نکن
تردید نکن به عشقمون تواز حسم باخبری
میدوم هرجا که باشی منو ز یاد نمیبری
دو نیمه ی گمشده که تومال من من مال تو
هرجای دنیا که باشی باخبرم از حال تو
اونکه حتی هر نفسش رو به تو مدیونه منم
اونکه بهات هم قدمه قدرتو میدونه منم
خوب میدونم عزیز تو هم با هرنفس به یامی
دلیل دلیل وبانیه همه روزای شادمی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دروددددددد
ترانه ی زیبایی بود