چهارشنبه ۱۶ آبان
پژواکِ غم شعری از یونسی یونس
از دفتر غزلیـــــات 13 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۲۰:۵۷ شماره ثبت ۴۶۸۴۰
بازدید : ۸۷۷ | نظرات : ۹۳
|
آخرین اشعار ناب یونسی یونس
|
روزگــارم را ببین با مـا عــــــــداوت میکند
کان نگــارِ سنگـدل با مــا سماجت میکند
عهد وپیــمان راشکسته باقِساوتهای دل
دل شکستن را برای ما شــــکایت میکند
در دلم یک کوهِ غم یک مرگِ تدریجی نهاد
مرگ کـامد بعد از او با من رفــاقت میکند
عشق راباحسرتی می آوردبا اشک و اه
بعدِ مردن بــر ســرِ قبـــرم رعـــایت میکند
یونسی در کوهِ ماتــم چلّه می بندد ز غم
بر ســرِ پژواکِ غـم غـم را شـفاعت میکند
شعر : یونسی
بروزن : فاعلاتن / فاعلاتن / فاعلاتن / فاعلن
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.