جمعه ۲ آذر
زخم خورده شعری از کفایت تاجمیری(نجوا)
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۲۵ شماره ثبت ۴۶۸۳۲
بازدید : ۶۷۱ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر کفایت تاجمیری(نجوا)
آخرین اشعار ناب کفایت تاجمیری(نجوا)
|
خدایا دردمو کم کن منو خالی ز ماتم کن
منو آسوده کن یارب دلم روخالی از غم کن
از هرکس ضربه ای خوردم هم از دوست وهم از دشمن
نموند شوری نموند حالی نموده طاقتی برمن
دلم خونه خداوندا دلم درگیره با تشویش
دلم شرشاراز درده هم از بیگانه هم از خویش
ازهرکس خورده ام زخمی از هر نا کس دلم آزورد
دلم لبریز از اندوه گل احساس من پژمرد
شدم بیگانه باعشقو شدم آزوده از دنیا
توانی تو وجوم نیست که برخیزم دیگه از جا
به هرجا آشیان ساختم شدم همسایه ی یک مار
چنان بر پیکر م زد نیش که از زهرش شدم بیمار
تن خشک بیابونم که حسرت کرده لبریزم
شدم برگ خزانی که به دست باد میریزه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی زیبا و جانانه