هزار و یک ترانه
دفتر سوم: هجر
نام ترانه: من مانده ام با یک دنیا تنهایی
باید از ترانه / تنهایی/
**
مانده ام تنها-
باغم ت اینجا
بی تو من تنها
بی تو من شیدا
**
مانده ام با یک دنیا تنهایی
مانده ام با یک غم جدایی
مانده ام در کوچه یه تنهایی
مانده ام با اشک ها یه جدایی
**
مانده ام تنها-
باغم ت اینجا
بی تو من تنها
بی تو من شیدا
**
یا ر ه دیرین م
خوب ه شیرینم
عشق ه دیرینم
عشق شیرین م
**
بی تو افسوسم
بی تو محبوسم
بی تو من هجرم
بی تو مغموم م
**
بی تو من دردم
بی تو من سردم
بی تو خاموشم
بی تو من سوزم
**
بی تو می سوزم
بی تو می پوسم
بی تو می میرم
بی تو من پوچم
**
مانده ام تنها-
باغم ت اینجا
بی تو من تنها
بی تو من شیدا
**
رفتی و بی تو تنها شدم من
تنها یه شهر ه – تنها شدم من
رفتی و بی تو – فنا شدم من
تنها یه شهر ه – غم ها شدم من
**
بی من کجایی؟
بی من چرایی؟
بگو کجایی؟
چرا جدایی؟
**
رفتی و بی تو – تنها شدم باز
رفتی و بی تو - فنا شدم باز
رفتی وبی تو منودم در آغاز
رفتی و بی تو – موندم ز پرواز
**
برگرد بیا تو
دستم بگیرتو
بیا و حال ه
زارم بین تو
**
در قعر ه چاه م
در اوج دردم
بی تو چه سردم
بی تو چه دردم
*
حال ه پریشون
چشما یه گریون
دستهایه لرزون
قلبی هراسون
**
برگرد که محتاج تو منم من
برگرد که مشتاق تو منم من
برگرد که شیدا ی تو منم من
برگرد که بیمار تو منم من
**
مانده ام تنها-
باغم ت اینجا
بی تو من تنها
بی تو من شیدا
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش95/2/14- بداهه – ناتمام-( ه – یه) بدل از کسره برای راحتر خواندن تصنیف
دروداستادبزرگوارم
زیبا بود