هزار و یک ترانه
دفتر اول: یاد یار
نام ترانه: حق داری عشق را تو باور نکنی
تقدیم به: نا باور گفته های من (ز-ب)
**
حق داری را عشق تو باور نکنی
حق داری مهر را تو باور نکنی
میون این همه عشق ها یه دروغی
عشق راست ر اهم تو باور نکنی
**
حق داری حرف ها منو تو باور نکنی
حرف های هیچ کسی رو تو باور نکنی
حق داری هیچ راست راهم باور نکنی
راست رو از دورغ هیچ کس تو باور نکنی
**
حق داری هیچ باور-باور نکنی
حق داری منو هم تو باو ر نکنی
حق داری باور رو - باور نکنی
حق داری هیچ کس باور نکنی
حق داری قسم رو باور نکنی
قسم منو رو هم باور نکنی
میونه این همه قسم های یه دورغ
قسم ه راست رو هم باور نکنی
**
**
حق داری خدا رو باور نکنی
حق داری قبله رو باور نکنی
میونه این همه قبله های دروغی
قبله یه راست راهم باور نکنی
**
حق داری – تو حق را باور نکنی
حق درای تو راست رو باور نکنی
حق داری تو راه رو باور نکنی
حق داری تو سبز را باور نکنی
**
حق داری تو روز را باور نکنی
حق داری تو نور را باور نکنی
حق داری سفید رو باور نکنی
حق درای هیچی رو باور نکنی
**
**
حق داری سوختن رو بارو نکنی
سوختن ه منو هم باور نکنی
حق داری پیمان روهم باور نکنی
پیمان ه منو هم باور نکنی
**
حق می دم – تو حق را. باور نکنی
حق می دم آیین رو باور نکنی
میون این هم آیین دورغی
آیین راست راهم- توباور نکنی
**
حسن بذرگری(آیین)
توضیحات: سرایش95/2/11- بداهه- ناتمام - تقدیمی