جمعه ۲۵ آبان
نادرم بُرد،جون سیمین میبرین ،درس میشه شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۳۲ شماره ثبت ۴۶۷۰۲
بازدید : ۳۸۴ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
به بالا دس نزنین ،از این پایین درس میشه
خیلی از کارای خدا روی زمین درس میشه*
.
وختی سیگنال ضعیفه، پًرش داره ، ولش کنین
روزا آنتن نمیده ،شُو به یقین ،درس میشه
.
شاه کلید حاج حسن حلال هر چی مشکله
توی هر قفلی کنین ،پرش بدین ، درس میشه
.
آ حسن،فدات بشم ،انگا ،کلیدا زنگ زدن
آقا بهرنگ توی شهر ما ببین ، درس میشه...
.
توی لاین و تلگرام ،دل و گل و آی لاو ، بزارین
جوونه،دل که میده،،اُدش کنین ،درس میشه
..
وقتیکه چت میکنی،اونی که ازت شاکی میشه
بندازش تو زیر زمین درش بشین ،درس میشه
.
ای قدر تو فکر برجام و پس و پیشش نرو
هاله نور بیارین بهش بگین ، درس میشه
.
دخترا وختی تمایل ندارن به ازدواج....
میریم دختر میاریم ، اً ،ملک چین ،درس میشه
.
دختر چینی گرفتی ،دو سه تام یدک بگیر
اسم بچه تم بزار تینگ شیا پٍین ،درس میشه
.
بعد اگر طلاق بدین ، اردک و سیمرغ میبرین
نادرم برد ،جون سیمین میبرین ،درس میشه
.
فکر خشکسالی نکن ،آخرش اًی ، بارون بیاد
شهر «میمند» میشه مث خُلد برین ، درس میشه
.
شعر طنزی بود و مقصد گل لبخند تو بود...
اگه شعر کپی نکنین،جایی نخونین،درس میشه
.
یه نفر گفت ،جون «دلجو» خیلی انتقاد نکن
گفتومش ما نمیگیم، شمام نگین؟ ،درس میشه؟
حسین دلجووو
با سلام
بیت اول این شعر اقتباس و تضمینی از یه شاعر عزیز گرگانی ست که متاسفانه اسمشونو فراموش کردم.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.