جمعه ۲۵ آبان
با راهیان کوی دل ،هم کاروانی میکنم شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۹:۲۸ شماره ثبت ۴۶۶۴۲
بازدید : ۵۵۰ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
هر شب بیاد رفتنت مرثیه خوانی میکنم
در خلوت تنهایی م با غم تبانی میکنم
وقتیکه در رویای من سر میزند پژواک تو
در اوج شاعر سوزیم ، آتش فشانی میکنم
بر نوجوانان آرزو عیبی ندارد ، لاجرم
اما کنون با آرزو ،دارم جوانی میکنم
تا در شب رویایی گیسوی خود راهم دهی
با موج موج واژه ها پا در میانی میکنم
تا اینکه در بیتی غزل صید غزالی پا دهد
با شهریاران غزالم همزبانی می کنم
تا بشکفد یعقوب سان چشمم ببوی یوسفت
با راهیان کوی دل هم کاروانی میکنم
عمری به «ناز» گوشه چشمت «الهه» شاعرم
«دلجوی»چشمان توام ،امّا «بنانی» میکنم
حسین دلجووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.