يکشنبه ۲۷ آبان
زن شعری از همایون فتاح(رند)
از دفتر شعرناب نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ ۲۱:۲۷ شماره ثبت ۴۶۵۰۳
بازدید : ۱۰۱۵ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر همایون فتاح(رند)
آخرین اشعار ناب همایون فتاح(رند)
|
هر کجا زن باشد آنجا این بدان
می شود آنجا مثال گلســتان
گر نباشد زن ترا گنــــدابه ای
می شود خانه خـــراب آباده ای
نی غذایی نی نوایی نی که هیچ
میزن اندر سرتو بی زن هی مپیچ
نی ترا مخـــبر زچــای تازه دم
نی زشیرین لقــــمه های دم بدم
گرنمی خواهی که باشی در فغان
خود بنه افســـار بر دست زنان
بازن از شستن زرفتن وارهی
ورنه ای مفلـــوک بی زن در چهی
چه همان خانه ی تو گردد بیگمان
ساس و کک بر دور تو حلقه زنان
از من اینک می شنو چندان ستان
زن به هرشهری بســـان حاجیان
تا که باشی در سعادت در رفاه
بر نیاید دیگر از سینه ی تو آه
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
سر بسته عرض کنم که قبلا در سایت زن ذلیلی برو بیایی داشت
و کمترین گوی سبقت از همگان ربوده بود
ولی با ورود افراد چیره دست و کهنه کار حنای ما رنگ باخت و عرصه به آنها واگذار شد
امید که جولانگاه خوبی برای حضرتعالی باشد
خرم و خوش باشید