پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
پرده بيفتد اگر از رخِ زيباي او
چشمِ جهان مي شود محوِ تماشاي او
هر نفسش جان فزا هَست چو بادِ صبا
باغ شده خرّم از نرگسِ شهلاي او
نغمه ي بلبل به لب وآن همه شور و طَرب
هست ز عطرِ تن و چهره ي گلساي او
گل ز حسادت ولي جامه به تن مي درد
سرو خجل مانده از قامتِ رعناي او
ديده ي خَمّارِ او كهنه شرابي بُوَد
باده پرستان شده مست ز صهباي او
زلفِ دو تايش بوَد رازِ پريشانيم
مي دهد آرامشم چشمِ فريباي او
چون خمِ ابروي او، خم شده پشتم اگر
مانده دلم همچنان عاشق و شيداي او
خاكِ رهش ديده را سُرمه كنم گر بوَد
بوسه ي لعلِ لبش وعده ي فرداي او
آن كه ربوده دلم غمزه ي پنهاني اش
مي كُشدم عاقبت فتنه ي پيداي او
27-01-1395 سلیمانی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
بسیارزیبا ودلنشین بود