پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
(م) منم دلم گرفته هواي گريه دارم
ز دوريِ تو اي گل هميشه بيقرارم
(ر) رفيقِ ما تو بودي پر از ترانه بودي
تو خالقِ غزل هاي عاشقانه بودي
(ت) تو رفتي و غمِ تو به جونِ ما نشسته
دلِ همه رفيقات به اون خدا شكسته
(ض) ضمير و خاطرِ ما پر از هواي عشقه
صداي دلنشينت آره صداي عشقه
(ي) يكي يه دونه ي ما عشق و بهونه ي ما
پر از نبودنِ توست هواي خونه ي ما
(پ) پيامِ عشق و شادي به گوشمون مي خوندي
به اين سفر كه رفتي دلامونو سوزوندي
(ا) اگه خدا يه دونه اس تو هم يه دونه هستي
تو مثلِ يه شرابي پر از صفا و مستي
(ش) شنيده بودم از تو مي گفتي كه يكي هست
حالا تو هم كه رفتي اصلا ديگه كسي هست؟
(ا) اگه تو رفتي امّا هزار ترانه مونده
كه مرتضاي خوبم همه اونا رو خونده
(ي) يكي بود و يكي بود كه اسمش مرتضي بود
پر از ترانه و عشق پر از مهر و وفا بود
(ي) يكي بود و يكي هست ولي تو آسمونها
صداش پيچيده توي تمومِ كهكشونها
سليماني مقدم 24-08-1393 قاينات
يادش در دل نسل جوان ايران همواره جاودانه خواهد ماند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.