پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
اي خسروِ آواز به ايران شجريان
اي مردِ خدا قاريِ قرآن شجريان
بر بامِ بلندِ هنر و خلوتِدل ها
روشن تري از مهرِ درخشان شجريان
بسيار زمان آيد و تاريخ نبيند
مثلِ تو يكي اخترِ تابان شجريان
تا از غمِ «بيدادِ» بتان نغمه سرودي
بلبل به فغان شد به گلستان شجريان
مستي بدهد اوجِ صداي تو در آن دم
چون مِي به همه باده پرستان شجريان
"رسواي دل" و "رازِ دل" و " گنبدِ مينا"
خواندي همه چون بلبلِ دستان شجريان
در خلوتِ انسِ گل و بلبل نتوان گفت
دَستان بشود چون تو غزلخوان شجريان
امّا چه شده دير زمانيست نباشد
صهباي تو اي چشمه ي جوشان شجريان
هنگامِ غروبِ رمضان از چه نيايد
آواي تو اي مرغِ خوش الحان شجريان
هستند ز بيماريِ تو مردمِ ايران
چون طرّه ي دلدار پريشان شجريان
ما " دلشدگان" غيرِ دعا هيچ نداريم
بهرِ تو و بر درگهِ جانان شجريان
از خالقِ هستي ز سرِ صدق بخواهيم
سالم بشوي باز و گُل افشان شجريان
" تنها" نه فقط در دلِ من خوب و عزيزي
هستي به دلِ مردمِ ايران شجريان
سليماني مقدم " تنها" 14-01-1395 با آرزوي سلامتي براي استادِ بي بديلِ آواز ايران و همه بيماران
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.