سه شنبه ۱۵ آبان
مادر شعری از محمد
از دفتر تبسم مرد باران نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ۱۰:۵۹ شماره ثبت ۴۵۹۳۷
بازدید : ۶۵۴ | نظرات : ۱۵
|
|
ﺍﮔﻪ ﺩﺳﺘﺎﺕ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ ﺑﻪ ﺩﺳﺘﺎﯼ ﻣﻦ
ﻋﺎﺩﺕ ﮐﻦ
ﺍﮔﻪ ﭘﺎﻫﺎﺕ ﮐﻢ ﺟﻮﻧﻪ ﺭﻭﭘﺎﻫﺎﻡ ﺍﺳﺘﺮﺍﺣﺖ
ﮐﻦ
ﻻﻻﯾﯽ ﻫﺎﺗﻮ ﯾﺎﺩﻡ ﻫﺴﺖ ﻻﻻ ﻻﻻ ﮔﻠﻢ
ﺑﺎﺷﯽ
ﺑﺰﺭﮔﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺷﺎﯾﺪ ﺗﺴﻼﯼ ﺩﻟﻢ
ﺑﺎﺷﯽ
ﺗﺴﻼﯼ ﺩﻟﺖ ﻣﺎﺩﺭ ﻧﺸﺪﺑﺎﺷﻢ ﺣﻼﻟﻢ ﮐﻦ
ﭘﺮﺍﺯﺍﺷﮑﻪ ﭼﺸﺎﺕ ﻣﺎﺩﺭ ﻗﺪﺕ ﺧﻢ ﺳﯿﻨﻪ
ﭘﺮﺩﺭﺩﻩ
ﺑﻬﺖ ﭼﺸﻤﺎﻣﻮﻣﯽ ﺑﺨﺸﻢ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺕ
ﻧﻮﺭﺑﺮﮔﺮﺩﻩ
ﻻﻻ ﻻﻻ ﮔﻞ ﮔﻨﺪﻡ ﻧﺸﯽ ﺗﻮﺑﯿﻘﺮﺍﺭﯼ ﮔﻢ
ﺍﮔﻪ ﺍﻣﺮﺧﺪﺍ ﺑﺎﺷﻪ ﭼﻪ ﮐﺎﺭﺱ ﺣﺮﻑ ﺍﯾﻦ
ﻣﺮﺩﻡ
ﻫﺒﻮﻁ ﺍﺯ ﺍﻭﺝ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﺗﻔﺎﻕ
ﺍﻓﺘﺎﺩ
ﮐﻪ ﺯﯾﺮﭘﺎﺕ ﺑﻬﺸﺘﻢ ﺑﻮﺩ ﻭﻟﯽ ..ﺩﻧﯿﺎﻓﺮﯾﺒﻢ
ﺩﺍﺩ
ﺍﮔﻪ ﺣﺮﻑ ﺍﺯﺯﻣﯿﻦ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﺩﻡ
ﻣﺎﺩﺭ،ﺑﻬﻮﻧﻪ ﻡ ﺑﻮﺩ
ﺁﺧﻪ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﺍﻡ ﮐﻪ ﺁﻏﻮﺵ
ﺗﻮﺧﻮﻧﻪ ﻡ ﺑﻮﺩ
ﺩﻋﺎﯼ ﻣﺴﺘﺠﺎﺏ ﺗﻮ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺍﻋﺠﺎﺯ
ﻣﻦ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻣﻨﻮﻣﺤﮑﻢ
ﺑﻐﻞ ﮐﻦ ﺑﺎﺯ
-ﻣﻨﻮﻣﺤﮑﻢ ﺑﻐﻞ ﮐﻦ ﺑﺎﺯ ﮐﻪ ﭼﺸﻤﺎﻡ
ﺧﯿﺲ ﺑﺎﺭﻭﻧﻪ
ﭘﺮﺍﺯﻭﺣﺸﺖ ﭘﺮﺍﺯﺗﺮﺳﻢ ﺩﻟﻢ
ﺩﺭﮔﯿﺮﻭﺩﺍﻏﻮﻧﻪ-
ﺷﺐ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺗﻮﻣﺎﺩﺭ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﻢ ﮐﻢ ﺳﺤﺮ
ﻣﯿﺸﻪ
ﻋﻮﺽ ﮐﻦ ﺣﺎﻟﻤﻮ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﻢ
ﺩﺭﮔﯿﺮﺗﺸﻮﯾﺸﻪ
94/1/26
ضمن عرض تبریک ولادت مولود حضرت مادر؛صدیقه اطهر؛
ترانه ی درحدبضاعت اندک؛ تقدیم به مادرمو مهربانوان وطنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.