شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
کمی دور تر
به ایستید
جاده و خانه گُم کرده ایم
اینجا...
کوچه حالش خراب است و...!؟
آغاز و پایان گُم کرده ایم
اینجا_
دارد
غم طلاق
مادر بُزرگ کوچه ما.؟
به یاد عشق های جوانی ....
پدر بُزرگ؛
از بر کند صیغه های
آغشته به هوس؛!
به یاد باکره های
شهر ما ؛
اینجا.
30/11/2012 دانمارک-کپنهاک
سید حاج فکری احمدی زاده(ملحق)
|
|