چهارشنبه ۱۶ آبان
ساده بودن درد دارد بی صدا ... شعری از مجید فتحیان
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۵ ۲۱:۵۲ شماره ثبت ۴۵۷۷۷
بازدید : ۴۲۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب مجید فتحیان
|
خط به خط خواندن
نفهمیدن چرا؟
ساده بودن، درد دارد
بی صدا!
گیج و سردرگم
نپرسیدن چرا؟
گله ای در شیب کوهستان چرا
می رود تا ناکجا
منزل کند
سفره ای اندازد و مهمان کند
قرمه ای تازه
کنارش نان داغ
زیر کرسی
کاسه ای از شیر داغ
دفتر مشقی پر از سرمشق شب
کودکی دلواپس حال پدر
یک سراشیبی پر از درد و مرض
دختری موضوع انشاء ش پدر
خط به خط خواندن نفهمیدن چه طور ؟
یک صفحه مفعول
جا دادن بزور
حرف دارد
ارتباطش با خدا
ردی از بوسه به روی شیشه ها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی بسیار زیبا و خوش آهنگ
سال خوبی داشته باشید