شنبه ۳ آذر
سیرم شعری از مجنون ملایری
از دفتر عشق یکطرفه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ فروردين ۱۳۹۵ ۲۰:۱۵ شماره ثبت ۴۵۷۷۴
بازدید : ۶۹۰ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
از عشق مگو مگو که سیرم سیرم
از دست جفای یار من دلگیرم
یکلحظه بیا و شاهد مرگم باش
در این دم آ خری که من می میرم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غمگین و زیباست
مثل همیشه
سال خوبی داشته باشید