مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
دفاتر شعر سعید عاصم یوسفی(سعدیار)
آخرین اشعار ناب سعید عاصم یوسفی(سعدیار)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
به عشق تو اسیرم
اتل متل یه همدرد
با یک بغل گل زرد
اومد به دیدارتون
شکوه ز احوالتون
سر حرفو واکنه
گلایه ها پا کنه
از غم تنها موندن
قلب همو سوزوندن
حرفو وسط بریزه
مثل فلفل که ریزه
دلم میخواد هیچ نگم
تنها بسوزم به غم
چون هر چقدر که گفتم
بیاره ابروتون خم
با شوخی و با لبخند
با جمله های پر قند
با شعر و با ترانه
با حرف عاشقانه
با احساس و با گریه
با قهقهه یا خنده
با اشک روی گونه
با مثل و بهونه
سعی خودم رو کردم
فایده نداشت بریدم
زجه زدم دور نشین
وصله ناجور نشین
خون نکنین دلها رو
ویرون نکنین پلهارو
نرنجونین همدیگه
بره نیاد غم دیگه
به بود هم خوش باشیم
نزارین از هم پاشیم
با حرف بی محتوا
هر کی با یه ادعا
بهونه ساختیم به هم
چه زود شدیم قلع و قم
پس کجا رفت ریشمون
پاکی اندیشمون
جدا نمی شیم ز هم
کم نمی گفتیم به هم
چی بر سر ما اومد
رشتمونو پاره کرد
به هم شدیم بی وفا
تافته بافته جدا
من با تو هم ریشه ایم
خون تو یک شیشه ایم
چی می بره حسمون
تکه میشه جسممون
منتظری تا برم
غصه خوری پشت سرم
بیای رو سنگ قبرم
اشک بریزی از حجرم
موها تو افشون کنی
چشاتو پر خون کنی
منتظر اون روزی
داد بزنی بسوزی
چرا نمیای پیشم
با دیدنت پر کشم
دست بندازم گردنت
پروانه شم رو سرت
شمع بشی و بسوزم
چشم تو چشت بدوزم
آخه مگه آسونه
تک بشینی تو خونه
یکی درو واکنه
غصه برات بار کنه
کنار هم بچینه
درد تو رو نبینه
خیلی ها دوست ندارن
مارو باهم ببینن
هر چی می خواستن بگن
جدا نشی تو از من
من که برات می میرم
به عشق تو اسیرم
نزار بشه خاطره
دوره های بی گله
چه روزهایی رو داشتیم
به عشق هم گل کاشتیم
چقدر با هم خوب بودیم
کنار هم جور بودیم
از خاطرات قدیم
زور می زدیم بخندیم
بیا دوباره اون شیم
شادی کنیم همون شیم
بریم تو آغوش هم
بوس بنا گوش هم
محبت و درک کنیم
بدیها رو ترک کنیم
آخه بهار اومده
شادی به بار اومده
تکون بدیم دلها رو
پارو کنیم گل هارو
سال نو رو با رفتار
عیدش کنیم به دیدار
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سال نو مبارک
سروده زیبا و دلنشین