پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
آن که بی باده کند جانِ تو را مست منم
آن که از عشقِ تو در سوز و گدازست منم
آن که افکند نگاهی به من از ناز تويي
وآن که با ديدنِ تو از همه بگسست منم
آن که بیتابیِ من هيچ نديده ست تويي
وآن که بر خيلِ اسيرانِ تو پيوست منم
آن که گلخانه ز رويش شده آباد تويي
وآن که از عطرِ وجودِ تو شده مست منم
آن که در حسرتِ او سروِ چمان است تويي
وآن که همواره حزين و نگرانست منم
آن که گلواژه ي زيبايي و خوبيست تويي
وآن که شعرش ز تو الهام گرفته ست منم
آن كه در شهر ز شيداييِ او مي گويند
و آن كه رسواي تو پيدا و نهان است منم
آن که جان بر سرِ سودای تو بنهاد همه
تا که بی باده کند جانِ تو را مست منم
سليمانی مقدم02-06-1393
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.