پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
(ب)به گوشم مي رسد آوازِ باران
(ه)هوايي تازه آمد با بهاران
(ا)اميدِ زندگي در باغ بشكفت
(ر)ربيع آمد چنان قويي خرامان
(ب)به راهش بشكفد آلاله در دشت
(ر)رسيده آخرِ فصلِ زمستان
(ي)يكي در دست دارد سير و سنبل
(ا)از آن سو مي رسد آوازِ دستان
(ر)رخِ گل ها شده چون روي دلبر
(ا)از آن رو هست پر رونق گلستان
(ن)نسيمِ صبح چون عطرِ تنِ اوست
(ج)جمالِ اوست چون خورشيدِ رخشان
(ا)از اين فصل شروعِ زندگاني
(ن)نصيبِ ما شده الطافِ يزدان
(ش)شده از نكهتِ بادِ بهاري
(ع)عباي سبز بر دوشِ درختان
(ر)رهاوردِ بهارِ دلپذيرند
(ن)نواي قمريان و عندليبان
(ا)از اين آب و هواي نوبهاري
(ب)به چشمم گشته دنيا لاله زاران
(م)مرا ياد آمد امّا مثلِ هر سال
(ب)بهاري خالي از جمعِ شهيدان
(ا)از آن دريا دلانِ با شهامت
(ر)رفيقانِ حسين و راهِ قرآن
(ك)كنم يادي در اين ايّام از دل
(ب)به دل دارم چو دردِ هجرِ ايشان
(ا)الهي نزدِ خود مهمان نما اين
(د)دليران و سلحشورانِ ايران
سليماني مقدم 26-12-1394
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.