جمعه ۲ آذر
بنما نظری شما به حالم زهرا شعری از زهرا حسین زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ۰۸:۳۰ شماره ثبت ۴۵۵۸۰
بازدید : ۲۹۱ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسین زاده
|
ای گوهر تابنده ی عالم زهرا
بنما نظری شما به حالم زهرا
دورم ز تو و نموده محروم مرا
از مهر و محبت و بهارم زهرا
|