پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر محمد علی سلیمانی مقدم
آخرین اشعار ناب محمد علی سلیمانی مقدم
|
(ش)شب شد و در خاطر آمد روي يار
همچو ماهي در دلِ شبهاي تار
(ع)عشقِ دلبر باز غوغايي نمود
جانِ ما را غرقِ شيدايي نمود
(ر)رفت دل تا روزگارانِ قديم
مثلِ يك پروانه بر بالِ نسيم
(ن)نوبهارِ زندگي آمد به ياد
آن زمان هايي كه بودم شادِ شاد
(ا)از همان وقتي كه دل در بند شد
جان به نازِ نرگسش پابند شد
(ب)باز مرغِ دل چو رؤيا پر كشيد
نم نمك تا بر سرِ كويش رسيد
(ش)شد فراهم خلوتِ انسي مرا
در حضورِ دلبرِ شيرين ادا
(ع)عاشقي كردم كنارش تا سحر
در خيالِ خامِ خود بارِ دگر
(ر)روي در رو، دست در موهاي او
چشم هايم خيره در بالاي او
(ن)ناگهان رؤياي من شد ناپديد
تا كه لبهايم به لبهايش رسيد
(ا)از خيالاتِ خودم بيرون شدم
باز هم آن عاشقِ دلخون شدم
(ب)بارها من ديده ام اين خواب را
در شبِ تاريكِ دل، مهتاب را
سليماني مقدم
29-12-1394
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
همچو ماهي در دلِ شبهاي تار..............
تقدیمی بسیار زیبا و استادانه تان را سپاس بزرگوار