سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    صاحب عزا

    شعری از

    حسین زارع(مختار)

    از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۲۲:۲۰ شماره ثبت ۴۵۳۳۷
      بازدید : ۴۲۶   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر حسین زارع(مختار)

    عمریست دلم بر سر راهِ تو دخیل است
    🌴
    اشک از بصرم میرود انگار که نیل است
    🌴
    هم در به درم خواندن و هم سائل و هم مست
    🌴
    سر بسته بگویم که این قِصّه طویل است
    🌴
    بُگذار بگویم که اینها همه سهل است

    🌴
    رحمی کُنَم آقا که هِجرِ تو ثقیل است

    🌴
    این جمعه نگفتم برایت غزلی ناب

    🌴
    شرمنده نگوید ،که #مختار بخیل است
    🌴
    غرقِ غمِ زهرا شدم و گشت فراموش

    🌴
    گویم که بیا فاطمیه با تو جمیل است

    الهم عجل لولیک الفرج

    شعر مختار 🌴🌴🌴🌴🌴🌴
     
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۳۱
    خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    درود برادربزرگوارم
    غزلی زیبا ودلنشیتن بود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    قلم خوبی دارین
    اگر بیشترفعالیت کنید مطمانن برای اینکه
    قلمتون شناخته شه بهتره
    چون معمولن دوستان جدیدالورود را نمی شناسن دوستان وباوجود داشتن قلم خوب مهجور می مانند!
    موفق باشید خندانک خندانک خندانک
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۸:۴۱
    درود گرامی
    غزلی زیبا و شورانگیز
    در وصف انتظار خندانک خندانک خندانک
    حسین زارع(مختار)
    يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۱۵:۵۵
    حتما این کارر را میکنم ممنون
    سمانه هروی
    يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۲۰:۴۷
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    درود بزرگوار
    عالی سرودید

    خندانک
    حسین زارع(مختار)
    يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ۲۱:۰۹
    نظر لطف شماست سپاسگذارم انشاء الله در کنار شما بزرگان بیشتر بهره خواهم برد ممنون از توجهتون خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0